torsdag 15. mai 2014

Lenke til nr. 11


KK11: Lenke under bildene.


Bilder av forsidene på side 48 og 49 i nr. 11 krever en forklaring. Jeg fikk en syk idé om å lage 50 eksemplarer hvorav samtlige skulle ha ulike forsider. Noe mer hjemmelaget og personlig kan vel knapt tenkes? Samtidig en smule forvirrende, ikke sant? Men jeg pleier å forfølge slike syke ideer så langt det er praktisk mulig. Derfor gjorde jeg det. Jeg rappet bilder og skannet fra bøker til jeg ble blå og grønn i trynet, og brukte selvsagt uforholdsmessig lang tid på det. Uforutsette omstendigheter gjorde at jeg aldri fikk brukt alle de 50 forsidene, derfor skal jeg legge jeg ut noen av dem her senere. Komplett blir det ikke, for jeg har mistet originalene, men de kan altså beskues i dette nummer, nr. 11.

Min favorittforside til KK 11. 

Innholdsfortegnelse til KK 11.

Lenke til direkte nedlasting av Kuriositetskabinettet nr. 11 som pdf (filstørrelese 48,6 MB).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar