onsdag 14. mai 2014

Lenke til nr. 3

Mye vil ha mer! Ja, jeg tenkte det nok, så derfor pøser jeg på med total overkill. Lenke under bildene.

Og hvis noen lurer: Er det bare å stjele illustrasjoner og bilder og bruke dem i andre sammenhenger uten å oppgi kilder og be om tillatelse, slik jeg gjorde i KK? Neppe. Men det hadde ikke blitt noe KK hvis jeg ikke hadde kunnet skanne og rappe illustrasjoner i vilden sky. Vi kan kalle det nødverge. Og siden jeg aldri tjente et rødt øre på disse bladene (heller tvertimot), kan jeg ikke se at denne piratvirksomheten var til skade for noen. Det var heller ikke verre enn det som foregår på nettet overalt og hele tiden. Hadde jeg vært flink til å tegne, skulle jeg gjerne illustrert alle artiklene og forsidene selv. Dette forsidebildet er rappet fra Hannes Bok.

Forside til KK 3.

Innholdsfortegnelse til KK 3.


Lenke til direkte nedlasting av Kuriositetskabinettet nummer tre:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar