søndag 11. mai 2014

Lenke til nr 12

Etter en del plunder og ikke så få frustrasjoner fikk jeg spleiset sammen 48 sider lagd i Word til en hel PDF. Dermed er nr 12 klar til nedlasting via lenken under. Dette er det siste nummeret som kom ut (høsten 2008). Grunnen til at jeg legger ut dette først er at jeg bare fikk lagd noen få eksemplarer av det før printeren gikk til de evige tekstmarker. Det luktet svidd! Dessuten var jeg temmelig kake selv også og orket ikke mer. Derfor er dette nummeret UHYRE og MONSTRØST sjeldent. Helt til nå.

I neste runde vil de trolig dukke opp i riktig rekkefølge, fra nr 1 til 11. Følg med, følg med! Tenk å få KK komplett!


Lenken under bildene går til direkte til nedlasting fra JottaCloud. Jeg testet og det tok ca 30 sekunder å laste ned. Vær rask! Man vet aldri hvor lenge nettet er oppe! Eller hvor lenge verden består?

Forside til nr 12

Innholdsfortegnelse i nr 12

Lenke til nr 12:
http://www.jottacloud.com/p/ToreKS/b44a070a34674acab467d1b886466269

Eller direkte til din maskin:
KK 12



5 kommentarer:

  1. Hadde vært hyggelig om noen kan bekrefte at dette opplegget funker her.

    SvarSlett
  2. Bekreftet, lenken funker. JottaCloud har en begrensning på 100 nedlastinger, så hvis noen skulle få nei, er det bare å si ifra her, så skal jeg nok løse problemet.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett